PRISTATYMAS:

Internetinėje parduotuvėje prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną.

Jūs, užsakydami prekes, privalote nurodyti šią informaciją:
Jūsų vardas, pavardė;
Kontaktiniai duomenys: telefono numeris, elektroninio pašto adresas;
Tikslus adresas, kuriuo turi būti pristatytos prekės;
Prekės pristatomos Lietuvos teritorijoje; Prekių pristatymo paslauga yra mokama.
Užsakymai pristatomi elektroninėje parduotuvėje nurodytais būdais ir terminais. 

Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausią Jums prekių pristatymo būdą:
- prekes pristato VENIPAK kurjeriai į Jūsų namus arba kitu norodytu adresu per 3-4 darbo dienas nuo apmokėjimo;
- arba NEMOKAMAI galite atsiimti vienoje iš mūsų parduotuvių:
Kaune: 
Prekybos miestelis "Urmas", Pramonės pr. 16, Kaunas.
- Vakarinė galerija, 2 prekybos salė, 1 skyrius.
- ir Vakarinė galerija, 106 parduotuvė.
- bei Vakarinė galerija, 5 salė, 74 vieta.
Prekybos centras "Maxima", Veiverių g. 150B, Kaunas.
Marijampolėje:
Prekybos centras "Maxima", V. Kudirkos g. 3, Marijampolė, II aukštas.
Šiauliuose:
Prekybos centras "Akropolis", Aido g. 8, Šiauliai.

Siunta ruošiama ir siunčiama, kai užsakymą apmokate elektroninėje parduotuvėje nurodytu būdu. 
Mes įsipareigojame pristatyti prekes Jums laikydamiesi prekių aprašymuose nurodytų terminų. Esant nenumatytoms aplinkybėms, mes įsipareigojame susisiekti su Jumis ir suderinti prekių pristatymo terminą bei kitus su pristatymu susijusius klausimus;
MOBILUS CENTRAS atleidžiama nuo atsakomybės dėl prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės nėra Jums pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl Force Majeure aplinkybių;
Prekių pristatymo metu Jums prekė perduodama įteikiant sąskaitą-faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą patvirtinantį dokumentą;
Siuntos pristatymo metu Jūs privalote kartu su mūsų atstovu (Kurjeris) patikrinti siuntos būklę. Jums pasirašius siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėję, jog siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia, ar kitaip išoriškai pažeista) arba pristatyta prekė yra netinkamos komplektacijos, kiekio ar asortimento, privalote apie tai pažymėti priėmimo – perdavimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą;

Kilus klausimams, kreipkitės į mus telefonu +370 689 65815 arba el. paštu info@mobiluscentras.lt